Hjälp med uppdrag ll
Behöver du ett blått schabrak?
Eller bli gratulerad?
Kanske förstår du inte vad uppdraget betyder?
Här kan vi fråga o be om hjälp angående uppdrag.
- Redigerat 2023-01-07 16:30 av Pilspets
Behöver få ett föremål genom föremålsdonation (ger tillbaka samma föremål som jag får direkt när jag har sett).
/Stuteri Utopia
#1 Skickat, vill inte ha något tillbaka :)
//Jessie
Behöver få något föremål donerat genom föremålsdonation igen<3
#3: Skickat,behöver inget tillbaka.
Behöver åldrandepoäng men har slut pass
#5 Vad heter du på Howrse?
//Jessie
#6: matilda123
#7 Har skickat ett ÅP (det går tyvärr inte att skicka fler)
//Jessie
#5: Kan skicka.
#7: Skickar.
Tack allihop!
Behöver ÅP igen
- Redigerat 2023-01-24 17:51 av [I_love_iller1]
#12: Edit: såg att det var en gammal post! <3
- Redigerat 2023-01-29 10:47 av Hejsanhallo
Behöver sälja en häst för 10'000+ Equus… Jag köper naturligtvis gärna tillbaka den för samma summa. Någon får skriva om hen är villig att göra det.
#14: Jag ķañ.
Pilspets.
- Redigerat 2023-02-02 14:35 av Pilspets
#15: Tack. Finns i dina reserverade försäljningar. :)
#16: Så,har sålt tillbaka.
#17: Tack. Du får dina pengar om 10 dagar. Glömde att spelet inte låter en köpa tillbaka sin häst direkt.
Behöver klicka på en väns piñata. (En vän till mig måste be om hjälp/klick av vänner.)
#19: Fixat!
Jag tror att jag behöver hjälp. Jag försöker att uppnå kraven för att göra ett ridcenter men då måste man göra saker först och det står att jag måste: göra olika saker och just nu ska jag genomföra ett beckningserbjudande. Eeeh…? Vad? Jag har inte kört Howrse länge så jag har 0 koll!
#21: Du väljer att fortplanta din hingst och genom att välja att till exempel betäcka ditt sto så skapar du ett betäckningserbjudande.

Behöver lite hjälp med mitt dagliga ena dagliga uppdrag.
#23: försöker skicka något men vet ej hur man gör… 🤪
#24: Man går in hos sin vänlista. Finns en paketsymbol där. (Klassiska versionen.)
#23 Skickat :)
//Jessie
#26: Tack!
#28 Det är en dåligt översättning (som jag har rapporterat). Det som menas är att du ska vinna något i ett event :)
I nuvarande event, pinatorna, borde du klara målet om du slår sönder en pinata och hämtar gåvorna
//Jessie
#29: ok!
Attans det gick inte! Får väl snällt vänta på nästa event då…
Hm, det ska gå att klara i alla event. Bara för att vara tydlig, slog du alltså sista slaget nu på en pinata så att den gick sönder/blev klar och tog gåvorna som den pinatan ger?
Var det första pinatan i eventet eller en senare?
//Jessie
#32: första… men sedan gjorde jag något annat mål och DÅ poppade det upp men eftersom jag redan gjort pinatagrejen så hade jag slut på slag och fågeln var lite halvtrasig… 🙈
#33: får ändå 10 pass imorgon så det får väl vara. 🐵
#33 Så du slog sönder pinatan innan du fick målet? För det räknas bara om du gör det efter att du fick målet :)
I så fall borde det lösas när du gör sönder nästa pinata
//Jessie
#35: precis men jag kunde inte ta sönder nästa pinata för jag hade inga slag kvar. 🙈
Var e specialhästarnas sida???
Jag drivs av hästkrafter, äter som en häst och står upp när jag sover…
Vem är jag? 🤪
#39 Framgångar > Specialhästar
Tror den bara finns på datorversionen/klassiska versionen. Om du spelar på mobilen måste du först klicka på knappen högst uppe till höger > Klassisk version
//Jessie
#40: okej
Vem är jag? 🤪
Du ska låsa upp de fyra funktionerna ridcenter, direktförsäljningar, Grand Prix och reserverade försäljningar. De låses upp när man klarat 25, 50, 75 och 100 mål
Så fortsätt med det andra målet du har så kommer detta klaras när du gjort tillräckligt många mål :)
//Jessie
#43: jaha. De lägger in omöjliga saker då eftersom det är reserverade som jag försöker låsa upp. 😒
Vem är jag? 🤪
Du borde ha två mål, vad är det andra? :)
//Jessie
#46: Du måste klara de andra målen.
#47: jaså.
Vem är jag? 🤪
Jag måste få en häst inackorderad på mitt ridcenter. Det heter Stuteri Stentuff. Detta är för att jag måste slutföra ett dagligt uppdrag. Sök på ”stuteri Stentuff ” och ”tio dagar ”
#49: Du kan göra det själv med en av dina hästar.
#50: just det!
Fick köpa en ny oinackorderad pålle men nu är det ordnat!
Hur träffar man en hästvän på en ridtur? 🤨
#53: Du får rids flera. Det bygger på tur.
#54: tack!
Jag måste sälja en häst för mer än 10000 equus. Någon som har råd? Tänkte då reserverad försäljning. Självklart switchar vi tillbaka häst o pengar när det är klart.
#56 Jag kan köpa :) -Jessie-
Det går inte att sälja tillbaka hästen direkt efter, bara efter tio dagar. Jag bryr mig inte om equusen, så om du säljer en häst du inte behöver få tillbaka så behöver vi inte "byta tillbaka" efteråt
//Jessie
#57: tack så jättemycket!
Säg till när du har reserverat hästen :)
//Jessie
Hästen du har reserverat är en enhörning, den är värd mer än 10 000e
Om du bara vill ha hjälp med målet och inte vill ha tillbaka hästen så får du hellre sälja någon billigare häst :)
Köp en billig häst på direkt om du inte har någon
//Jessie
Jag behöver utrusta en häst med 2** svarta benskydd. Om någon har så vore det jättesnällt att skicka över ett par, du får såklart något tillbaka om du vill .
För man kan tydligen inte köpa och jag har inte.
Man måste vara vänner för att ge benskydd. Jag har skickat vänförfrågan, acceptera den så kan jag skicka :)
//Jessie
Accepterat och klart, tack så mycket!
Skickat benskydd. Jag vill inte ha något tillbaka :)
//Jessie
#64: tack så mycket!
Bara jag som inte fattar ett 💩 av nya evenemanget?
Det finns katter av olika "nivåer". Om du placerar ut de på spelbrädet kan du sedan kombinera olika katter. Om du kombinerar två katter av samma nivå får du en katt av nästa nivå. Så en nivå 1 + nivå 1 blir en nivå 2
Om du kombinerar katter som har olika nivåer (tex en nivå 1 och en nivå 2) skapar de istället ett pris/gåva, Ju högre nivå på katterna desto bättre gåvor
Blev det klarare? :)
//Jessie
#67: aha! Tack!
Hej!
Behöver hjälp med ett uppdrag som är "Få en gåva i föremålsdonation"
Kan någon hjälpa mig? Heter ElliMelli
#69 Acceptera min vänförfrågan så skickar jag en gåva :)
//Jessie
Har någon ett 2** blått schabrak så någon vill donera till ett dagligt mål?
Heter ElliMelli <3
#71 Skickat :)
//Jessie
Om någon vill så får dem gärna hjälpa mig med mitt uppdrag, ska sälja en häst för mer än 10 000. Har en för 10 001 om man går in på min profil :)
//ElliMelli
#73 Köpt. Är det en häst du vill ha tillbaka? :)
//Jessie
#74: Gud tack så mycket!
Egentligen inte, men vill du inte behålla den kan jag köpa tillbaka det <3
#75 Nejdå, jag kan behålla den i så fall. Tänkte bara så du inte sålde en häst bara för att klara målet, men att du egentligen ville behålla den :)
(Har varit med om det någon gång tidigare när jag hjälp med just det målet, så ville bara dubbelkolla)
//Jessie
#76: Aha okej!
Stort tack igen för det där och alla andra gånger du har hjälpt mig <3
Har i mål att sälja en häst på direktförsäljning. Hade varit så snällt, har lite olika prisklasser uppe :D
Heter Bunniimeister
#78 Köpt :)
//Jessie