Nybörjare
Heeej alla!
Igår kom bara tanken på Howrse från ingenstans, jag brukade spela det sååå mycket när jag var liten, så jag bestämde mig för att kolla in det igen!
Nu 24 år gammal och heeeelt fast, kan inte sluta spela 😂
Ni får gärna ge mig era bästa allmänna tips och jag vill jättegärna ha vänner på sidan så adda mig ”englalovehorse” om ni vill 😊
(Supertöntingt namn jag veeet, skrev bara in nåt när jag skulle göra kontot, hade inte räknat med att bli så fast i spelet hehe)
- Redigerat 2023-01-02 21:56 av Englafälten
Jag tycker alltid det är så svårt att ge allmänna tips, det beror så mycket på vad du tycker är roligt och hur du vill spela :)
Finns väl några artiklar här du kan läsa, sen rekommenderar jag att kolla igenom uppfödarhjälpen i spelet
Men om du har några frågor hjälper jag gärna till! Jag finns här, eller som -Jessie- i spelet
Skickar vänförfrågan också
//Jessie
#0: Jag lägger till dig som vän, heter Stuteri Utopia i Howrse. Mitt bästa tips när jag kom tillbaka efter flera års uppehåll och inte kom ihåg något är -Jessie- i Howrse (hon heter Scorpio97 här på forumet). Jag kollade också diverse Youtube och googlade runt lite hejvilt - men det jag inte hittade svar på frågade jag -Jessie- vilket var MYCKET - frågade henne senast lite grejer idag :')
Hon svarar på allt och är otrolig pedagogiskt, så ett supertips när man undrar över något.
Såg nu att hon redan hade svarat!
Haha, skönt att mitt bästa tips är att tipsa om någon annan :')
#0: Jag heter Pilspets där o har skickat en vän förfrågan där.
Du är såklart välkommen att ställa frågor på forumet o kolla gärna in artiklarna här.
Lycka till!
https://howrse.ifokus.se/discussion/1331175/tips-for-att-lyckas-med-howrs
Här har du förresten en bra artikel.
Skickar vänförfrågan heter Vilja.
Tjena^^