När får man tillgång till "Utbyte av föremål"?
Hej!
Är en "ny" spelare på Howrse, spelade för några år sedan men tappade intresset och varav tog bort mitt konto. Har glömt en hel del men börjar att känna igen några saker även om det finns nya funktioner.
Undrar dock när man får tillgång till funktionen "Utbyte av föremål"? Har verifierad e-post adress och så vidare.
Har för mig att det är när man klarat ett visst antal uppdrag.
Lyckat till i spelet,är själv ochså ny!
Man måste göra klart uppfödarmål nummer 97 :)
Förr var dom flesta funktionerna knytna till antalet dagar, men nu blir dom flesta istället upplåsta genom uppfödarmålen.
Du kan se en lista på alla mål och vad dom låser upp här, dock på engelska: https://howrse.fandom.com/wiki/Objectives
Jag är förresten moderator på svenska Howrse och heter -Jessie- där. Tveka inte att höra av dig här eller på Howrse om du behöver hjälp med något!
//Jessie
#2 Ah okej! Då har jag en bra bit kvar eftersom jag är bara på 36 :P
#3 Ja, det är en av funktionerna som tar lite tid att låsa upp :) Men det kan vara bra så man vet lite mer vilka föremål man använder och så, innan man kan sälja/köpa från andra
//Jessie
#3 Ja, kommer ihåg att det också tog ett bra tag i antalet dagar man vart inloggad innan den funktionen upplåstes. Kommer också ihåg mestadelen av vad föremålen användes till och de olika bra fördelarna. Försöker bara att få ett gäng avelshästar med bra genetisk potential just nu :P
#5 Ja, det var väl 30 dagar då om jag minns rätt
Låter som en bra plan :)
//Jessie
Börjar att närma mig nu även om jag har helt kört fast nu 😂
#7 Är det något du behöver hjälp med, eller är det bara att du måste vänta innan du kan fortsätta?
//Jessie
#8 Det är mål 61, 62 och 76 som jag är på nu. Mål 61 försöker jag bara att bli av med genom att åldra mina hästar som är över 2 för att göra uppdrag och tjäna equus. Dock får jag inte till det när jag inte har ÅP. Typ slutfört 56%. Annars är de andra två målen mål jag väntar ut.
#9 Jag kan ge dig ett ÅP om du vill. Tyvärr går det bara att ge ett per vecka och vän, men jag kan ge ett idag och ett på måndag (ny vecka) om du vill det :)
//Jessie
#10: Det skulle vara snällt! Tack! Heter embeviesv där.
#11 Hittar ingen med det namnet? Är det svenska Howrse du är reggad på? :)
Någon bokstav som ska vara stor eller så?
//Jessie
#12: Nej blandade ihop engelska och svenska. Det ska vara Em_L som är reggat på det Svenska förlåt 😂
- Redigerat 2022-04-30 18:48 av [EM_L]
#13 Det är lätt hänt! Har skickat ett nu i alla fall. Ska försöka komma ihåg på måndag också, annars får du gärna påminna mig
//Jessie
#12 Verkligen. Jag tror att jag kommer att bli klar med målet då eftersom jag har bara några få guldkistor och sedan diamant kistor att öppna i eventet och de innehåller ÅP också.
Undrar dock hur man kan sälja SM-föremål till andra som är intresserade eller eventuellt intresserade? Har några pandoras ask som jag inte behöver eller borde jag behålla de för framtida mål?
#16 Det kan du göra på byteshandeln ("utbyte av föremål"). Man kan byta föremål mot equus :) Så det måste du tyvärr också vänta på
Tror inte du behöver Pandoras för något uppfödarmål, och dom behövs inte specifikt för dom dagliga målen heller (men man få dagligt mål där man ska använda SM ur en viss kategori)
//Jessie
- Redigerat 2022-04-30 20:05 av Scorpio97