Söka efter hästar till salu
När jag ska söka efter hästar till salu så spelar det ingen roll vad jag väljer att söka efter. Det är samma hästar oavsett. Vill jag tex. Söka efter shetlandsponny så blir det att gå igen om alla hästar som finns av andra raser också.
Detta är störande!
Hur hittar man sina egna hästar till salu?
Mvh
Mig
Hittade mina egna hästar. Var inte så svårt
Mvh
Mig
Spelar du via dator/klassisk version eller mobil/mobilversionen? Klickar du i rasen du vill ha och klickar på sök-knappen? Fungerar ingen av alternativen?
//Jessie
Via mobilen. Jag väljer en ras och sedan trycker jag på sök. Har testat att söka på annat också. Som kön, men det fungerar inte det heller.
Mvh
Mig
Kanske skulle ta fram datorn?
Mvh
Mig
Hm, det fungerar som det ska för mig på mobilen. Låter som att du har en bugg och då bör du kontakta supporten
Du kan även testa klassiska versionen på mobilen. Du klickar på knappen högst uppe till höger och sedan Klassisk version
//Jessie
Den klassiska funktionen fungerar. Tack så mycket.
Mvh
Mig
Ingen orsak!
Men jag rekommenderar ändå att kontakta supporten och berätta att det inte fungerar för dig på mobilversionen. När du är inne på klassiska hittar du supporten genom att klicka på frågetecknet i menyn och sedan Kontakta Oss.
Det är alltid bra för dom att veta när något krånglar, och det kan vara fler än dig som är drabbade
//Jessie
Kontaktat support. Får se vad som händer.
Mvh
Mig