Howrse iFokus

Howrse

Etiketter: allmäntridcenter
Läst 112 ggr
iMAKiTTYCAT
0

Hittar inte mitt ridcenters tävlingar

Hej!
Jag vill delta i mina egna tävlingar med mina hästar, för att öka prestigen. Längst ned, när man väljer tävling som hästen ska delta i, kan man ju söka på ridcenters namn, men det fungerar inte när jag söker på mitt. Är det någon som vet hur det fungerar?

Scorpio97
0

Det ska gå, jag gissar därför att hästen av någon anledning inte kan tävla i den tävlingen. Kolla på dessa saker:
Är tävlingen öppen?
Har hästen rätt färdigheter för tävlingens svårighetsgrad?
Är tävlingen begränsad till en viss ras, och är hästen i så fall rätt ras?
Vilken kategori är tävlingen? Nybörjarhästar, gudomliga, över 20 vinster eller under 20 vinster. Uppfyller hästen det kravet?

//Jessie

iMAKiTTYCAT
0

#1: Tack snälla för snabbt och bra svar. Jag kollar upp det!

iMAKiTTYCAT
0

Nu såg jag att det stod något i stil med: finns inga tävlingar tillgängliga för tillfället. Är tävlingarna alltså inte alltid tillgängliga för en själv? Jag har inte satt några begränsningar på dem mer än att de är för lågnivå hästar

Scorpio97
0

#3 Står det så hela tiden eller när du söker efter ditt center? Om det står så hela tiden kanske hästen har för låg energi att tävla?
Ens tävlingar blir aldrig stängda bara för en själv. Om tävlingen är öppen och andra kan delta, så kan du delta i den också. Att det står inte tillfällig för tillfället innebär bara att hästen av någon anledning inte kan tävla i tävlingen just nu (pga sakerna jag skrev i #1, för lite energi osv)

Skulle du kunna länka till ridcentret/tävlingen och en häst du försökt anmäla? Så kan jag kolla om jag ser problemet :)

//Jessie

iMAKiTTYCAT
0

My bad. Jag såg nu att jag kollade fel när jag skulle kolla hästens färdigheter. Det löste sig. Tack så mycket!! :D

Scorpio97
1

Ingen orsak! Vad bra att det löste sig :)

//Jessie