Howrse iFokus

Howrse

Etikettköp-sälj-eller-byt
Läst 1616 ggr
Hiro
0

Hästar köpes och säljes

Måste ha fler hästar för min avel, söker dessa raser:
Arabiskt fullblod x1
Paint horse x2
Shetlandsponny x3
Fjording x3
Welshponny x3
Appaloosa x3
Quarter x3
Holsteiner x1
Lipizzaner x3
Lusitano x3
Trakhner x3
Tinker x3
Shagya-arab x3
Knabstruper x1
Curlyhäst x3
KPWN x2
Islansdshäst x2
Rysk Donhäst x3
Krav:
- Sto - 2 år eller äldre - Renrasig

Enhörningar sökes av alla raser förutom tinker, rsh, Connemara, engelskt fullblod och akhal-teke. Kravet är att enhörningen ska vara ett sto. 

Jag säljer många föl, alla är nyfödda, renrasiga, både ston och hingstar och de flesta kostar endast 5000eq

Skicka (med förde) meddelade till Starc på howrse eller svara här i forumet

Hiro
0

Behöver nu INTE enhörningar av dessa raser:
Akhal-teke
Paint horse
Engelskt fullblod
Tinker
Connemara
Renrasig spansk häst
Tennessee Walker

Mundis
0

Titta gärna in på min sida, jag har lite allt möjligt. De flesta hästar tillsalu vid rätt pris. Heter Duvan. :)

DiamondIce
0

Jag har två enhörningar jag inte vill ha, en hingst och ett sto. De är inga superhästar, så priset kan diskuteras 🙂 Sto - Hingst

Hiro
0

Du har OM Diamondlce :)
Det är bättre om du säger exakt vilka som är tills alu, är för ofta folk skriver att "de flesta hästar är till salu" och sedan visar det sig att de menade att 3 av 150 var till salu och så har man stått där och kollat igenom alla

Scorpio97
0

Jag har enhörningar av raserna Knabstrup, Irish Hunter, Highlandponny, Welsh, Shetlandsponny, Mustang, Arabiskt Fullblod, Frieser och Fransk Travare. Vanligtvis tar jag 75'000e för föl, och 1 pass + 60'000e för vuxna ston. Jag kan även ta emot vissa SM-föremål som betalning, eller byta mot enhörningsraser jag inte har. Har inte riktigt tid att kolla vilka raser jag har som ston för tillfället, men jag tar emot fölbeställningar också om det skulle vara så att jag inte har inne just nu. 
Jag heter Jessie__999 på Howrse, och enhörningarna jag har tillsalu just nu finns i stuterierna Till salu - Enhörningar.

För ett riktigt bra pris är även hästarna i stuteriet Övriga tillsalu, åtminstone dom som är under 20 år. Jag tar även fölbeställningar på alla ston.

//Jessie

Hiro
0

Okej, vad skulle det kosta att köpa ett sto föl av alla eh raser du har i EQ + föremål (du kan se vilka föremål jag har, heter Starc och allt står i min press)

Hiro
0

(Ingen arab förresten :p)

Mundis
0

Jag har ett antal enhörningar av raserna: Shetlandsponny Arabiskt fullblod Lusitano Welsh ponny Frieser Appaloosa Alla enhörningar utan GÄ är tillsalu, bortsett från islänningarna.

Hiro
0

Mundis - Vad kostar det att köpa ett stal av alla dina raser förrutom arab (sto under 5år) i eq +-föremål?

Mundis
0

Shetlandsponny 60.000/30.000+föremål Lusitano 70.000/40.000+föremål Har bara hingstar eller äldre hästar av de andra raserna.

Hiro
0

Okej, vilka föremål är du intresserade av? Du kan väl kolla på min press (heter Starc) och se om det är något du vill ha?

Mundis
0

Harmonipaket är ju alltid intressant, kanske ett harmonipaket kan täcka upp föremål för två hästar? Det beror ju på hur många hästar du vill ha.

Scorpio97
0

Föremålen jag är intresserade av som finns på din lista är Bonuspaket, Harmonipaket, Helios Stråle och kanske Medusas Blod. För mig är Bonuspaket och Harmonipaket värt ca 100'000e, Helios är värt 40'000e och MB 20'000e.

Just nu har jag stoföl av raserna Knabstrup, Highland, Fransk travare och Mustang. 75'000e styck blir 300'000e totalt, som du kan betala i equus eller föremål.

Om du vill kan du som sagt beställa föl av dom andra raserna, men om du inte vill betala för att jag ska använda Hestias så kan det ta ett tag.

//Jessie

Hiro
0

Scorpio, du får gärna reservera stofölen du nämde till mig (Starc)  för eq så köper jag dem direkt.

Mundis - Om du ressar shettisen och lusitanon till mig för eq så köper jag dem direkt :)

Scorpio97
0

Jag har ressat dom nu (:

//Jessie

Mundis
0

Jag insåg precis att shettisen är betäckt, vill du att jag åldrar fram fölet eller vill du betala 5.000 extra för betäckningen?

Hiro
0

Mundis, lägg på 5000eq du

Hiro
0

Dessa enhörningar har jag nu och söker därför inte:
Arabiskt Fullblod
Engelskt Fullblod
Connemara
Tinker
Shetlandsponny
Akhal-teke