Howrse iFokus

Howrse

Etikettallmänt
Läst 557 ggr
Scorpio97
0

Namnbyte

Jag heter ju Jessie__999 på Howrse, och jag är ganska trött på det. Dels för att folk antar att jag är född -99 pga siffrorna, samt för att många missar att det är två understreck och därför säger att det inte går att söka på mig/reservera till mig. Sen tycker jag det ser lite barnsligt ut (vilket inte är något illa menat mot andra med liknande användarnamn, för det är bara mitt jag upplever som barnsligt).

Tyvärr så har det funnits en medlem som hette Jessie, och idag fick jag svar från supporten att det namnet då aldrig kommer bli ledigt igen (det kanske ändras om några år, men vem orkar vänta så länge?). Jag behöver alltså en variant på Jessie. Vad tycker ni är finast?
-Jessie-
.Jessie.
_Jessie_

Eller något annat? Vill helst slippa siffror.

//Jessie

lollynonna
0

Jag tycker att _Jessie_ är finast :)

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

AkaiTsuki
0

Tycker också _Jessie_  är bäst :D

//Joanna

Hiro
0

Fungerar inte - Jessie - ? tycker det är finast 🤪

Scorpio97
0

#3 Med mellanrum mellan - och Jesse menar du? Jo, det borde funka.

//Jessie

Hiro
0

Jo det menar jag :) tycker det ser snyggt ut och gör namnet väldigt mycket i fokus :)

Mysan_
0

_Jessie_ var fint.

Scorpio97
0

Själv lutar jag nog mest mot -Jessie- just nu, men jag kan inte riktigt bestämma mig (: 

#5 Jag håller med om att det var snyggare med mellanrum, men det känns även lite krångligare. Jag kommer förmodligen glömma bort det, sen känns det som att folk kan missa att det är mellanrum (och då har jag ju samma problem som nu).

//Jessie

Mysan_
0

Jєѕѕιє då? Tror nog ingen heter så :)

Scorpio97
0

Nja, jag föredrar vanliga bokstäver (:

//Jessie

Mysan_
0

Okej :) Ja det är ju i och för sig lättare för andra att söka osv då.

Stortroll
0

jag föredrar nog _Jessie_

Titta gärna in här ---> Min blogg

Hiro
0

#7 Jo det är förståligt, då är nog -Jessie- enklare och det sätter ju samtidigt namnet i fokus :)