Endast en ras
Om ni skulle välja endast en ras att avla på, vilken skulle det då vara och varför?
Lusitano.
Den är så fin och det finns massor av möjligheter med den. Tex så gör den bra ifrån sig i mesta delen av grenarna. Iallafall inom engelsk ridning.
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Islandshäst. Nerkärad i dem, fin ras med många möjligheter till framgång.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Själv säger jag Lusitano, också den rasen jag avlar främst på just nu och börjar allt mer och mer sälja iväg de andra raserna för att slutligen endast ha Lusitano.
Engelskt Fullblod, var den första rasen jag hade på Howrse och avlar fortfarande på den första hästens avkommor ^^ Gillar dock mycket Percheron hästen men som tävlingshäst fungerar den inte så bra då färdigheterna inte passar någon gren och GP inte är så hög än… Men som sagt, Engelskt fullblod ;)
Jag tror faktiskt inte jag skulle spela Howrse om jag bara fick ha en ras. Men jag skulle förmodligen välja Akhal-Teke. Min första hästras, och dom hade utan tvekan dom snyggaste bilderna förr (: Även nu tycker jag dom är några av dom finare.
//Jessie
Ja, jag tycker att Akhal teké var mycket finare innan de bytte :/
Zingo ;D
Engelskt fullblod/knabstrup. Jag vill avla en ovanlig hästras, men samtidigt en som någon skulle köpa…
Hello It's Me... :3
Jag avlar just nu bara 'påallvar' Lusitano, men skulle nog välja en mer ovanlig ras om jag bara fick välja en och utveckla den framåt! :-)
Zingo ;D
Quarter
Fastnat för dom helt enkelt ! xD
Tinker, dom är gudomliga:$