Söker lagmedlemmar :)
Hej!
Jag söker lagmedlemmar till mina två lag, Icetastic & Lusitastic.
Som ni säkert redan gissat så är detta lag med inrikting islandshäst & det andra Lusitano.
Detta är något jag testar på & jag är helt oerfaren vad gäller lag, därför är inte heller mina krav skyhöga.
Min krav för lusitano laget är:
*Du ska klara av att producera fram en hel del hästar var vecka (nu snackar vi inte tiotals, absolut inte men det ska gå framåt & inte stå stilla).
*Hästarna ska ha minst 160 y-stjärnor, allihopa.
*Du ska ändå kunna föra rasen framåt.
*DU ska vara driven och vilja föra laget framåt.
Islandshäst-laget:
*Samma som lusitano, du ska klara av att producera en hel del hästar.
* Hästarna ska ha minst 133 y-stjärnor
* Även här ska du kunna föra rasen framåt
* Och du ska även här vara driven.
Dock, är inte detta på blodigt allvar.. Så söker ni det bör ni hitta ett annat lag.
Men även om det inte är på blodigt allvar så är det seriöst & därför söker jag medlemmar som verkligen VILL & KAN! :)
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Hade varit intresserad av Lusitano då jag föder upp den rasen och har bokstavligen en hel hög hästar men än så länge har jag ingen med 160 y-stjärnor, på väg dit dock.
Jag föder upp hästar av rasen Lusitano, ingen med 160 men påväg dit. Jag tror att alla har 150yp eller mer. Är intresserad :)
Zingo ;D
Hör av er när ni har hästar med 160y :)
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Har funderat lite.
Jag har ett par hästar med 160y jag kan tänka mig låna ut för lagmedlemmar, så er avel mot 160y kan sparkas igång fortare..
Om ni är intresserade fortf :) Så bjuder jag in er i mitt lag.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Jag är det fortfarande i alla fall.
Jag har en Lusitano med 157Y, könbyte och träna upp så borde en betäckning med den ge 160Y.
Är intresserad av islandshäst laget!
Jag avlar både islandshäst enhörningar och vanliga islandshästar :)
Jag heter: Lave
#5 Jag bjuder in dig i laget snarast, just idag på midsommar har jag lite att stå i så vidare information kommer.
Jag har dock bara föl el. unghästar att erbjuda för utlåning, så ÅP behövs.
Jag har dock inte som krav att hästarna måste vara färdigbluppade innan de betäcks.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Jag kan ju även erbjuda reserverad betäckning från mina hingstar.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
#6 Hittar inte ditt nick på howrse?
Heter du lave med litet L?
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
#9 Ja litet L :)
Jag är fortfarande intresserad. Har också hästar med max 157 yp, men har också en Lusitano med 161 yp, fast hon är 1% Quarter, om man fortsätter avla på henne, blir fölen renrasiga till slut?
michlaki :)
Edit: Såg nu att mitt bästa renrasiga sto har 158 yp :)
Zingo ;D
#11 Nej, den där 1% kommer alltid finnas där, den går inte att avla bort, så hästen kommer alltid vara blandras.
#12 Ja, märke det när jag tog föl så de såldes för 2199e, ville absolut inte ha den.
Zingo ;D
Jag har nu ett renrasigt Lusitanosto med 161 yp! 😃
Är fortfarande intresserad av att gå med!
Zingo ;D
Söker ni fortfarande lagmedlemmar? Just nu har jag några ston med 163 y, heter Duvan på Howrse :)
Jag söker fortf medlemmar!
Jag lägger till er i helgen, just nu jobbar jag mycket och har inte tid med howrse.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Jag åker till Island på måndag och kommer vara kvar i en och en halv vecka, så jag kommer antagligen inte att kunna svara på meddelanden eller träna hästar då.