Så ny...
Jag skaffade howrse igår, och jag förstår knappt någonting, hur börjar man? Jag har en hingst och ett ungt sto. Släppte lös ett sto av någon anledning, eller vad det är man gör.. How do i do?
En bra början är att läsa spelguiden. Den finns under Socialt Nätverk > Spelhjälp
Det finns även lite olika spelhjälper skrivna av medlemmar, exempelvis: http://alwarion-howrse.weebly.com/
Det är lite besvärligt att förklara hela spelet. Men i korthet så kan man träna, tävla och avla med hästar. Sen får man såklart välja själv vad man vill ha för mål. Exempelvis avla hästar till Grand Prix (en speciell sorts tävling), få bästa hästarna, få alla färger inom alla raser osv.
Om det är något speciellt du undrar över hjälper jag gärna till. Du kan skicka privat meddelande till mig på Howrse om du vill (jag heter Jessie__999 där) eller skriva här såklart (:
//Jessie
Tack för all hjälp!!
Hur lång tid kan det ta innan man får pass, man gjort en smsbetalning på? Skickade in för 10 min sen men det har inte hänt något :/
Det vet jag tyvärr inte. Har bara köpt pass en eller två gånger, och då har jag fått passen direkt.
Om du inte får dom inom en timme eller så, tycker jag att du ska kontakta supporten. Har pengarna dragits?
//Jessie
Okej, attans! Grejen är den att jag har abonnemang så det läggs på på min månadsfaktura så jag vet inte. Tänkte typ "Jag testar igen" men det känns lite väl onödigt om det skulle dra dubbla summan liksom :/
Kollade på "Kontakta oss" och där fanns detta meddelande: Allopass har just nu problem med sina koder med arbetar på att lösa problemet.
Har ni problem med era koder ber vi er att vara tålmodiga tills problemet är löst (vilket kan dröja någon dag).
Tack för er förståelse!
Surt att dom skulle ha problem just nu då, när du skulle köpa pass. Men i så fall får du passet/passen så fort dom har fixat problemet (:
//Jessie
Ja visst är det! Haha, alltid ska det vara något.. :P