Howrse iFokus

Howrse

Etikettköp-sälj-eller-byt
Läst 645 ggr
Elsaharr
0

Konto

Hej! 

Jag söker ett konto, som jag kan använda. Med mer än 10 dagars tjänstgöringsdagar. :)

Så om det är någon som har ett de inte använder kan ni ju skicka pm till mig :)

Zingo ;D

Hoseok
0

Vad ska du använda kontot till, om man får fråga? 
Tänk på att du inte får ha mer än ett konto. Du kan bli bannad från howrse för det, de ser på din IP om du har två.

Elsaharr
0

#1 Jaha 😇 De visste jag inte, men jag har ju typ 2 gamla som jag spelade på i typ 2010 men har glömt bort lösenorden i. 

Tänkte mest ha det som ett annat "syfte" för uppfödningen. den jag har nu är tävlingshästar. Ville ha en för en speciell ras. Men det gör väl inget om det inte är jag som skapat kontot? Man kan väl inte bli bannad för det då? Om man t.ex skulle ha en kompis hemma som ville spela på sitt egna konto?

Zingo ;D

Hoseok
0

#2 Dom kollar ju efter upprepade mönster i inloggningen. T.ex. om du loggar in på två konton väldigt ofta från en IP så kan du bli bannad.

Detta går att motverka genom att skriva till en mod om att två personer delar dator eller nätverk, men då ska man ju gärna vara ärlig med det.

Elsaharr
0

#3 Ja, min syster spelar ju också. Då borde det väl gå bra? Om det är hon som använder kontot? För hon vill också gärna ha ett konto, då hon inte vill vänta 30 dagar och hon vill satsa på ridcenter! :)

Zingo ;D

Elsaharr
0

Det är inte aktuellt längre då jag hittade lösenorden på min gamla mail! Tråden kan låsas!

Zingo ;D