Howrse iFokus

Howrse

Etikettallmänt
Läst 1534 ggr
Anon
0

Ditt största misstag?

Vad är ditt största misstag, eller har du ens gjort något sådant? Typ köpt en alldeles för dyr häst eller råkat sälja en dyr häst för billigt.

Jag kan berätta om det som hände för några år sedan:

Då låg GPn bara på drygt 500 för renrasiga spanska hästar. Alla som hade en gp på över 500 gick utmärkt att sälja för pass och de var rätt sällsynta. Toppspelarna hade snott åt sig de flesta med 500 över gp så ja, det var extremt sällsynt. Döm om min förvåning när jag lyckades få tag på en hingst med strax över 500 i GP till ett kanonpris. Naturligtvis köpte jag honom och här gjorde jag mitt största misstag. Istället för att behålla honom och alla avkommorna för mig själv och sedan börja sälja de "sämsta" fölen för pass så såg jag riktigt snabba pengar. Jag började lägga ut betäckningar från honom för 7500 och jag tjänade massa equus.. fram tills varenda RSH på hela spelet hade ett GP på över 500 tack vare att alla köpt betäckningar från mig. Så då var ju inte min hingst eller hans avkommor värda ett skit längre haha .  Då tröttnade jag på spelet helt och slutade.

[Torpedtass]
0

Radera det första Howrse kontot jag började med 2007 för jag hade då bland de bästa hästarna.

Mysan_
2

Sålde en enhörning för 3000 istället för 30.000… 🤫

[StarShadowsReptiles]
0

ÅP ade sönder min pegasus…..

jagga-ewe
0

Mitt värsta misstag var väl när jag missade att kolla på klockan o energimätaren o var med i en tävling för mycket med min då bästa häst. Vips så var tiden 24:00 o energin 2%, Ooops! Tur att dottern hade en Pandoras ask att ge mig, för inte fasen överlevde hästen på eget bevåg.

Annars är väl det värsta misstag jag gjort att vara med i annans spelares event o lotterier. När reglerna ändras i efterhand o spelaren dessutom inte drar sig för att lägga ut rena lögner om mig i sin presentation. Inte fasen gjorde Ow-teamet nåt åt en anmälan heller, inte ens ett svar har jag fått från dem. Det är så man lär sig bli en surkärring.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

zakkris
0

Misstag och misstag, jag var oaktiv så pass att mitt stall med riktigt bra uppfödning och bra hästar bara förvann ut i intet.

Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln

[Tasti02]
2

Ähh, jag spelade på en iPad för ett tag sedan och hade precis fått tag på en akilles häl som jag behövde. Jag hade också ett  pass, och självklart var jag ouppmärksam på om jag klickat på Betala med pass eller använda från förrådet… Jag klickade på pass! Kunde ha köpt en riktigt bra häst för det…😕

[[dvärgkaniner]]
2

Jag ångrar att jag sålde min odödliga guldäpple häst för 20 000eq 😕Jag trodde inte att guldäpplen var värda så mycket då….

[tildemattson]
2

Råkade nyss köpa en korsning för 30 000 eq… Sket totalt i att kolla vilka raser den var. Trodde jue att det var ett Fullblod

Glass strut
1

Jag då? Stog diamantäpple på hästen och hon sålde hästen för 300 tusen och 1 pass… där försvann mina pengar och jag fick en as kass häst med vanligt guldäpple … Och jag har inga pass kvar heller dessutom

crimson
5

Köpte en fjording, överlycklig att ha hittat ett sto för bara 15tusen, gav henne morpheus armar så jag kunde åldra henne snabbt och få föl på henne…… Inser efter att ha spenderat ca en timme med henne att hon är en korsning. SUCK! Aja, hade inte köpt armarna, vunnit typ 3 hittils i the current event, och får en passhäst av henne iaf. Blev så himla besviken, höll på att börja grina(japp, så manlig är jag), och min flickvän bara skrattade åt mig. Jag tror jag tar howrse lite för seriöst, haha

"Time flies like an arrow, and fruit flies like a banana"

*~HamsterHamster~*
0

Köpt en ej renrasig arab, jag släsade inte så mycket pengar på den, men det är ändp synd… det var på tyska^^

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Anon
0

Gjorde precis ett stort misstag.. satte Morfeus armar på FEL HÄST ):

Amanda.M
0

La ut min hingst i freezoonen.. Och märkte sedan att jag ville betäcka mitt sto bara någon minut efteråt..

Hiro
0

Råkade sälja en åsna med en bet kvar då de var mer värda för 3500 (som jag tar för en med 0 bet kvar)… inte så hemskt men var en liten flopp haha

crimson
2

Jag "slösade" nyss ca 30 ÅP på en häst för jag tänkte ta föl på henne… bara det att hon visade sig vara en hingst.

Inte världens hemskaste grej, han har högt GP så kan använda honom till mina avelsston sen, men ändå, jag ville ha fina paint föl nuuuuu, haha.

"Time flies like an arrow, and fruit flies like a banana"