Howrse iFokus

Howrse

Etikettköp-sälj-eller-byt
Läst 1359 ggr
Anon
0

(K) Starta seriöst lag!

Haha det är väl inte direkt "Köpes" men jag Söker någon att starta ett lag med. Antingen Engelskt fullblod, Lusitano eller Hannoveranare. Målet ska vara att ta fram Grand Prix hästar. Det måste vara seriöst och vi båda ska lägga ner mycket tid på Howrse. Jag var ju med på Howrse innan lag och sånt där fanns så jag har inte helt koll på hur man gör med lag men jag är lättlärd ;).

Är dock inte VIP så det är ju en fördel om du är det och kan bjuda in mig…. Däremot har jag både pass och equus nog för att kunna köpa några riktigt bra hästar.

Mundis
0

Jag skulle gärna vilja vara med i ett lag för lusitanos! Jag har dock inte kommit så långt i lusitanoaveln. Jag är inne på howrse flera ggr per dag och samlar in åldrandepoäng för att komma vidare i aveln. Jag är tyvärr inte heller VIP men har pass att köpa bra hästar för. Jag heter Duvan på howrse och du för gärna kolla i mitt stuteri "dressyrhästar" där mina lusitanos finns.

Sugar Mist
0

Jag är jättegärna med i ett lag för EF men är inte heller VIP och känner att jag själv behöver arbeta mig upp lite och få lite stabilare ekonomi på howrse och sålla ut onödiga hästar.

-

[Torpedtass]
0

Jag kommer skaffa VIP framöver, vet dock inte om jag kommer starta några lag men gör jag det är jag lika tvistad om ras.

Anon
0

Man måste vara VIP för att starta ett lag så ingen av oss kan ju göra det ännu tyvärr. Kanske också ska försöka bli VIP någon dag för det verkar så roligt med ett eget lag. Men hmm om #3 är sugen på ett lag någon gång får du gärna höra av dig!!

[Torpedtass]
0

Till de som kanske undrar…
Man måste ha köpt minst 100 pass och placera sig i topp 50 på någon av rankningarna för att få erbjudande om VIP konto.

#4 Absolut! 👍

Mundis
0

Jag ska ev. skaffa VIP i slutet av april, jag hör av mig igen då.

Anon
0

#6 Kul :D

[StarShadowsReptiles]
0

Söker också lag…

[StarShadowsReptiles]
0

varför blir alla trådar döda efter att jag har kommeterad?

[Torpedtass]
0

#9 Ingen har något mer att säga, beror inte på dig. 

Jag har i alla fall VIP- konto nu och funderat kring detta med lag men jag är fortfarande tvistad om vilken ras man kan tänkas starta lag inom.

[StarShadowsReptiles]
0

#okej..

du kan välja vilken ras du vill får jag vara med i laget?