Howrse iFokus

Howrse

Etikettallmänt
Läst 2026 ggr
Jamie+Engla
0

Återaktivera konto?

Jag hade ett konto för ungefär 2 år sedan som jag spelade mycket aktivt på. Jag hade en del hästar och hyfsat med equus. Men när jag under några månaders tid inte hade möjlighet att spela tror jag att de blivit borttaget. När jag ska logga in så står de att kontot inte finns. Kan man på något sätt få igång de igen? Saknar mitt spel och har inte ork att börja om.

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Scorpio97
0

Nej, jag tror inte det går tyvärr.

//Jessie

[Torpedtass]
0

Nej det kan du inte, är kontot raderat som du misstänker så försvinner även alla hästar och all equus samt pass man haft och man får börja om på ny kula.

valorous.kid
0

hade också ett för ett bra tag sedan, blev riktigt arg när det försvann… 🤦‍♂️

AkaiTsuki
0

Jag har för mig att om det finns en gräns på om man inte varit online på 3 månader så avaktiveras konton, förutom om du har pass på kontot ;o så jag har alltid minst 1 pass på mitt konto  c:

//Joanna

Jamie+Engla
0

Jag hade 5 pass på kontot…. Ger upp spelet 😟

Anon
0

Tycker det är så synd att man inte kan återaktivera ett konto. Jag förstår ju iofs Howrse och hur de tänker kring det, men jag saknar mitt gamla. Hade varit roligt att få tillbaka det :(

Wellcraft
0

Min kompis kunde återaktivera sitt konto efter ett år och fick tillbaka rubbet, trots att det hade raderats.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Jamie+Engla
7

#7 säker på det? Vem ska man skicka till om man vill göra detta?

Wellcraft
0

#8 Ja, man kontaktar owlient.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund