Presentera dig!
Här får ni presentera er om ni vill. Vad har du för stall på Howrse, vad har du för mål osv?
Jag heter då Marengo på Howrse. Har precis börjat igen efter flera års uppehåll. Jag tänkte försöka föda upp fina Arabiska Fullblod och Lipizzaners. Men det tar sån tid och jag är dålig på att spara equus haha så det är inte så lätt att köpa nya hästar då. :D
Heter Marcus på howrse! Pillar mest med grafik, loggar in då och då och visar mina kreationer. Jag har haft connemarauppfödning sen start, det går lite segt för jag lägger inte så mycket energi på det. Har även enhörningsuppfödning med alla raser, typ.
Jag heter Jessie__999 på howrse, men kallas oftast Jessie eller Jess. Har spelat sedan oktober 2010 med några få uppehåll. Senaste åren har jag varit inne i princip varje dag. Dom flesta har nog sett mig i forumet, där jag gärna hjälper till när jag kan.
Jag avlar på lite allt möjligt. Försöker få en bevingad enhörning av varje ras. Avlar även på tävlingshästar till Grand Prix, Engelsk ridning, även om det inte är riktig topp-nivå. Sen småavlar jag lite för troféerna och sådär.
//Jessie
Jag spelar på den internationella servern och har gjort sedan 2009. När den svenska sajten lanserades provade jag att vara medlem även där med men ajg trivs så mycket bättre på den Internationella. Där heter jag Zadeira precis som här på iFokus.
Är det någon mer som finns inne på den internationella sajten?
Heter Polarhorse på svenska Howrse och driver Polardream Center. Rätt dött på uppfödningen just nu då jag ha noll ordning på hästarna men fixar lite innan det blir Pegasus konto för min del (orkar inte ha VIP just nu). Mest åsnor jag roffar åt mig bland försäljningar för framtida avel. Annars avlar jag på Akhal-Teke och Quarter med hög GP och någon enstaka enhörning då och då.
Trollmamma på Howrse. Avlar främst Islandshästar och Engelska fullblod. Strikt renrasigt. Spelar utan pass, dvs jag betalar inte för att spela. Har dock sålt häst för pass.
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet
Heter Thaleia på Howrse, spelat med olika mål men just nu tränar jag lite på GP avel med ett par relativt bra Engelska Fullblod, ibland tar jag fram EH då genom Apaloosor, men främst är det Engelska Fullblod jag avlar på, de ligger runt 1600-1700 i gp om jag minns rätt.
Spelat sedan 2010 och var då van och rätt framgångsrik men haft uppehåll rätt länge och nu är första perioden jag spelar längre.
-
#5 har jag sett dig på howrse??😮
Heter wilma04 där
Känner igen ditt namn
Heter woopwoop även på Howrse. :)
Dock så har jag lagt ner, så kontot står mest bara! :3
Jag heter akaitsuki på howrse :D Jag har haft en hel del uppfödning med hög GP hästar, men ca ett halvår sen flög alla andras hästar upp i jag vet inte vad och jag slutade med det C: Nu så gör jag inget.. inte så aktiv, försöker att förstå allt nytt i spelet, speciellt med ridcentrena ^^
//Joanna
Jahapp, vart då medlem. Har nosat på howrse någon vecka och gjort ett ridcenter, fick polarn att börja spela och.. jah.. :D Har nu tydligen hamnat mitt på ranking på ridcenter :D Shailina är mitt namn på howrse, och Eikeby är mitt center.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jag heter Duvan på Howrse och just nu håller jag mest på med lusitanos. Inte på hög nivå eller så, har inte råd med det. Höll tidigare på mycket med enhörningsavel men tröttnade på det då jag insåg att mina enhörningar hade väldigt låg gp. ^^
Ja jag heter då Stall Concord på howrse och har varit aktiv till och från i tre år. Många olika raser har det blivit men just nu ligger fokuset på Highlandponnys och welshar. Målet är att bli en framgångsrik uppfödare. Just nu har jag den fullt tränade highlandhingsten Rocco med 566GP. Han är påväg mot 100GP. Öppen för betäckning och ALLTID 500e på privat betäckning. Finns också massor av andra hästar till salu! :D
heter Filisofera, avlar mest på skoj nu i stuteriet "Saylas jithraar" där jag föder upp hästar som är döpta efter mina lajvkarraktärer, eller mina vänners. Har fött upp enhörningar och Lusitanos tidigare, var dock rätt länge sedan jag avlade aktivt.
Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus
Jag heter nila och jag försöker avla isisar men just nu går de lite trögt.. ;) på howrse brukar jag mest vara i forumen där jag läser mycket i tråden "hästinformation"! :)
Senyera heter jag på howrse. Precis börjat spela igen efter ett par års uppehåll. Än så länge bara 3 hästar av rasen RSH.
http://hastinspiration.blogspot.com/
https://www.facebook.com/Fotografagneswadenback