(S) Lusitanos
Jag tänkte nu börja åldra upp och sälja Lusitano-valacker. De är fina och med GP strax över 1000.00. Placerar sig bra i dressyr och det går att få dem bluppade (enligt schema). Sedan så kan ni även få dem färdigtränade i tre av deras bästa egenskaper. Om du beställer en häst nu, medföljer: två bonusar, dressyrfärdigheten komplett. Dessa kan köpas för Equus Pass Föremål Något annat kul. Priset ligger på tre pass eller för 160.000 equus. Föremål tar jag emot om jag behöver just det. Tänk också på att jag vill ha föremålen först. Jag garanterar att jag är ärlig. Jag tar inte höga priser på dessa, dem ligger ju inte i topp. En från toppen kostar 5-20 pass att köpa in.
Inte för att vara sådan men går man in på Lustianons direktförsäljningar hittar jag direkt en med gp på 2000+ för 75000, vilket är lägre än vad du tar för en med 1000gp.
Standardpriset verkar ligga på 50-60'000eq för en med +2000gp så att säga att du inte tar höga priset är väl lite att ta i.
-
Det beror på förfäder och färdigheter. Färdigheterna tar ganska lång tid att få upp, bonusar kostar och dem flesta av hästarna får ett poseidonpaket. Om man inte vill ha något av dessa blir det självklart billigare. #1