Vad betyder ditt namn?
Varför heter du som du gör på Howrse, vad betyder ditt namn?
Jag heter då Marengo och det är för att det är namnet på ett känt arabiskt fullblod och det var ju arabiska fullblod jag tänkte avla fram så ja.
Jag heter Jessie__999 för att jag gör det på andra sidor. Heter Jessica på riktigt, och Jessie kommer såklart därifrån. __999 var bara för att "jessie" ensamt är upptaget på dom flesta sidor. Är dock inte född 99 som man kan tro, utan 97.
Har funderat på att byta användarnamn. Mitt stjärntecken är skorpion (vilket är anledningen till namnet här på iFokus), och jag har funderat på att byta till något som har med det att göra, eller bara allmänt något mer unikt och finare. Jag tycker tyvärr Jessie__999 ser lite barnsligt ut (absolut inget illa menat mot spelare som har liknande!).
//Jessie
Jag heter Lembit, var ganska ung när jag startade kontot och var kär i en av mina kattungar som hette just Lembit.
Jag heter Storip på svenska howrse. Sedan heter jag TheWolfGirl på engelska. Min gamla användare hette vargflickan, fast den blev raderad 😕
https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home
Hyvens, för att min ponny heter det :)
Polarhorse, polar för att jag sysslar med slädhundar och horse för att det är ett hästspel.