Annons:
Etikettföremål-och-pass
Läst 700 ggr
iMAKiTTYCAT
2018-09-19 09:24

Värt att köpa 100 pass?

Hej!

Jag har inte spelat howrse seriöst så länge och är därför fortfarande inte jätteinsatt  tyvärr. Jag vill sparka igång mitt spelande och funderar på att köpa 100 pass. Är detta värt? Har någon av er gjort det och hur har ni prioriterat att lägga passen på? Tack på förhand 😊

Annons:
iMAKiTTYCAT
2018-09-19 10:27
#1

Sedan undrar jag även hur man ser hur många pass man köpt? Jag vill gärna bli ViP och då måste man ju köpt 100 pass. Är detta totalt eller måste man köpa 100 på en och samma gång? 😃

Scorpio97
2018-09-19 12:45
#2

Om du har muspekaren över knappen högst uppe till höger och sedan klickar på Konto, sedan Min Passhistorik så kan du se där hur många pass du köpt sammanlagt. För VIP krävs det att man sammanlagt köpt 100 pass, man måste alltså inte köpa alla samtidigt :) Man kan även låsa upp VIP genom att bli rankad topp 50 på vissa rankningar

Huruvida det är värt det eller inte kan nog bara du bestämma. Det beror ju på vad dina mål är, vilken avel du sysslar med, om du vill ha gudomliga hästar osv. Personligen har jag främst köpt pass när det är jul-erbjudande (brukar vara jul-paket med olika gudomliga hästar, ibland föremål samt pass då). Annars har jag bara köpt om jag har slut på pass och ett event har en gudomlig häst jag verkligen vill ha. Men jag behöver inte pass (än) i min dagliga avel, och får dessutom in mycket pass via passhästar och sålda hästar också. Så det är väldigt sällan jag känner att det är värt att köpa pass. Men det beror ju helt på hur man spelar :)


//Jessie

Upp till toppen
Annons: