Annons:
Etikettköp-sälj-eller-byt
Läst 728 ggr
ViktoriaTomaszewski
5/1/17, 2:53 PM

Reserverad försäljning

Hej! Undrar hur jag gör en reserverad försäljning? Har uppdaterat Howrse, och förstår nästan ingenting.

Annons:
Scorpio97
5/1/17, 3:00 PM
#1

Vad menar du med att du har "uppdaterat Howrse"? :)

Du måste ha minst 30 dagar (eller ha köpt affärsnyckeln), 2 levande hästar och minst 4 karmapoäng för att sälja reserverat. Då går du in på hästen du vill sälja, klickar på plus-tecknet bredvis hästens namn, väljer Sälj och sedan får du välja mellan Auktion/Direkt/Reserverad försäljning samt sätta ett pris. 

Om du är ny i spelet rekommenderar jag att läsa igenom spelhjälpen samt kika i hjälpcentret (där kan du även söka om du undrar något särskilt), du hittar båda dom om du klickar på frågetecknet till höger i menyn.
Jag hjälper också gärna till om du har frågor eller behöver hjälp med något, jag heter -Jessie- och är moderator på Howrse :)


//Jessie

ViktoriaTomaszewski
5/1/17, 6:41 PM
#2

# 1 Det finns en nyare variant och en gammal. Det var ca 2 år sedan jag spelade Howrse, så har gjort ett nytt konto.

Scorpio97
5/1/17, 6:43 PM
#3

#2 Jag har spelat sen svenska Howrse startade, och har aldrig hört talas om en ny eller gammal variant..?


//Jessie

ViktoriaTomaszewski
5/1/17, 7:34 PM
#4

#1 Det ser lite annorlunda ut. Man kan gå in på konto och så står det klassisk version

Scorpio97
5/1/17, 7:37 PM
#5

#4 Jaha, mobilversion och klassisk version? Då förstår jag vad du menar :)


//Jessie

ViktoriaTomaszewski
5/1/17, 8:28 PM
#6

#5 När jag uppdaterade min mobil fick jag mobilverisonen. Tycker att den var lite krångligare, och har inte spelat på 2 år.

Annons:
Upp till toppen
Annons: