Annons:
Etikettföremål-och-pass
Läst 1306 ggr
Bellie
2017-04-03 16:33

vintage äpple

Hur mycket equus får man för ett vintage-äpple?

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Annons:
Scorpio97
2017-04-03 17:11
#1

Vet faktiskt inte riktigt vad dom har för värde, men skulle tippa på runt 200-300'000e.

Det finns dock inget enkelt sätt att sälja ett Vintageäpple, eftersom det inte går att byta bort på byteshandeln och hästar med VÄ inte går att sälja. Så enda sättet att "sälja" det är om man är VIP eller har pegaskonto och sätter ut det som anpassat UFO, men det är både krångligt och osäkert (någon annan kan hinna få det innan osv).


//Jessie

Bellie
2017-04-03 18:08
#2

Ja just det, det tänkte jag inte på… 🤔

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Maleficum
2017-09-05 18:52
#3

Eftersom det dök upp i denna tråd tänkte jag att jag kanske kan sno den istället för att skapa en ny, men satt just och fundera på vad Anpassade Ufon är och hur det funkar då jag besökt någras sidor som har det men inte lyckades hitta någon info om det.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Scorpio97
2017-09-05 19:03
#4

#3 Om man är VIP eller har pegaskonto så kan man välja att lägga ut Anpassat UFO på sin sida. Man väljer då vilket föremål man vill lägga ut, hur många föremål/UFOn som ska dyka upp samt hur stor chans det ska vara att få ett UFO (0.5-5%). När andra medlemmar besöker ens sida kan dom sedan få upp UFOt, och för dom fungerar det precis som ett vanligt UFO. Om jag har lagt ut ett anpassat UFO och någon tar UFOt, så dras det föremålet från mitt förråd. 

Ett anpassat UFO kan endast dyka upp första gången man besöker spelarens presentation den dagen, eller när man gratulerar spelaren. 

Tror det inte finns någon särskild info om det på Howrse, förutom på VIP/pegas-sidan. Där förklarar dom lite kort om varje fördel så det står det lite om detta :)


//Jessie

Maleficum
2017-09-05 20:50
#5

#4 Tack för snabbt och bra svar :)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Upp till toppen
Annons: