Annons:
Etikettföremål-och-pass
Läst 713 ggr
Sims3horzien
3/26/17, 9:15 AM

Vad ska man köpa för pass?

Hej! Jag är ganska ny på howrse. 

Jag fick ett erbjudande UFO där man fick +2 pass när man köpte för första gången. Jag köpte 1 pass men betalade på ett litet dyrare sätt, fick då 4 stycken pass :D

Vad ska man köpa för passen nu då? Vad tjänar man mest på att köpa för pass?

Är ny som sagt så vill köpa något som hjälper en i starten typ.. (ska inte köpa för alla 4 då D:)

Annons:
Hogstedt
5/1/17, 6:53 PM
#1

Kanske 1 riktigt bra avelssto och sälja fölen för pass?

Kex!
5/9/17, 7:43 PM
#2

#1 jo men många hästar som är bra avelshästar säljs för flera pass och det finns inte alltid hingstar som är bättre än stoet som man kan få en betäckning på i rimligt pris.  jag köpte t.ex ett hannoveranare sto med gp 3802 och den enda som kunde tänka sej att ge mej en betäckning med en hingst som var lika bra skulle ha 6 pass för en betäckning minst. och köpte därför istället en ännu bättre hingst för 3 pass 

Mitt tips är iallafall är nästans som #1 men att du köper ett bra avelspar (hingst och sto) och att du blupar upp dom och sen säljer fölen för pass om dom är värda det :) )

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Hiro
6/14/17, 5:39 PM
#3

Jag skulle rekommendera att spara passen och spendera dem i event eller i y-horn eller gyllende pläden när de erbjuder en "lönsam" gudomlig exempelvis krösus som ger dig pass eller en gudomlig som konternueligt ger dig något bra SM föremål exempelvis balios som ger nyx eller en gudomlig som ger diamanter

Emiliia
6/16/17, 10:00 PM
#4

Kanske ett y-horn! Dom är ju faktiskt ganska bra, jag vann en grand prix biljett idag från ett y-horn xD

KaninCupcake
7/18/17, 6:25 PM
#5

Jag skulle köpa en bra tävlings/avelhäst med många föremål. Men det är ju alltid bra att spara, man vet ju aldrig vilka erbjudanden som kommer :)

Kolla in kaninernas sociala!

Instagram: _chocolate_bunnies_

Youtube: Polly, Plopp & Company

Upp till toppen
Annons: