Allmänt

Layout?

2016-09-30 21:24 #0 av: [W.D Skorrm]

Ok såå som den lilla förvirrade ekorre jag värkar vara så är jag nu ute efter en av dom två följande sakerna antigen 1 nån som kodar layouts till folk på howrse eller 2 nån som tror dom kan stå ut med mig och förklara hur man gör från allt från steg 0 till vad de nu blir för steg

⬇️  Onödigt extra text ⬇️

för jag är inte ute på small is min is har redan spruckit typ  jag har lite erfarenhet av hur spel kodning funkar då jag brukar leka runt och testa saker men ja som sagt jag kan inte göra en layout och jag tänker sluta prata nu innan de blir för långt.

Anmäl
2016-10-01 10:14 #1 av: Kneko

Här är min video där jag förklarar hur du kodar.

Anmäl
2016-10-01 13:09 #2 av: [W.D Skorrm]

Jag ska va helt ärlig de där gjorde mig inte så mycket smartare men tack ändå

Anmäl
2016-10-01 14:11 #3 av: Kneko

Följde du videon steg för steg? :)

Anmäl
2016-10-01 15:59 #4 av: [W.D Skorrm]

kollade igenom den 2-3 gånger började följa den steg för steg och pausa mitt i för att hänga med den 4 gången

Anmäl
2016-10-02 14:51 #5 av: Kneko

Alla lär sig i olika takt. Många har lärt sig koda tack vare min video och det går i nuläget inte att förklara mycket tydligare än vad jag gjort där hur en kodar. Så det är bara att öva och öva. 

Om en är intresserad av att lära sig mer djupgående om vad HTML är så finns det superbra guider att hitta på google.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.