Annons:
Etikettvärderingsfrågor
Läst 864 ggr
Linn Is The New
9/6/16, 5:32 PM

Pris ang hästar?

Jag har 154 guldäppels hästar just nu, och jag funderar på att sälja av varenda en. Om jag skulle sälja hela paketet i ett pris, hur mycket tror ni jag skulle få? Mer än hälften är pegasusar och har alla möjliga slags föremål. Vissa har husdjur, fenixar mm. Pälsar från kända skapare, och mindre kända skapare (tecknade pälsar, verklighets trogna mm). Vad tror ni att jag skulle få i pass? I equus? Vad är rimligt?  Jag ser nuförtiden vanliga guldäppels hästar på direktförsäljningarna för minst 110.000 equus, eller ett-två pass beroende på päls.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
Scorpio97
9/6/16, 5:48 PM
#1

Det är svårt att sätta pris när det är så många hästar, och speciellt om dom är så olika. Det är stor skillnad på värde mellan en häst med ett oändligt GÄ jämfört med en häst med ett GÄ som snart bli SÄ och som dessutom har en fenix. Sen får man oftast räkna med ett lägre pris när man säljer i paket istället för en och en. Och att det finns GÄ-hästar ute för 100'000e eller flera pass betyder ju inte att folk köper för det priset (jag upplever i alla fall inte att vanliga GÄ är värda så mycket).

Jag har lite svårt att säga vad som är ett rimligt pris. Jag är dock eventuellt intresserad, men det beror väldigt mycket på vilket pris du hade tänkt. Kan inte ge speciellt många pass i nuläget, så det är equus och enhörningar (har ett gäng med 5:te elementet också)/SM om du är intresserad av det som jag kan erbjuda.


//Jessie

Hime
9/7/16, 1:39 PM
#2

Gä får man oftast bara equees för. Däremot om du har några SÄ så är de värda mycket mer. Men ett GÄ är i varje fall värt runt 100.000e. Ovanliga husdjur, & mtk sm föremål drar självklart upp priset.

Wilmarabbit
10/1/16, 7:41 PM
#3

Det är en sak vad folk vill ha för en GÄ -häst och vad folk vill betala, Ingenting är värt mer än vad köparen är villig att betala. Är du med i howrsegruppena på fb? Gå med där och kolla om någon är intresserad och låt dom ge ett bud, Kanske sälja "paket" med 10 gähästar eller liknande?

Kolla gärna in bloggen Regnbågehttp://nouw.com/wilmajRegnbåge

Ballong http://terabitiaskaniner.weebly.com/ - Hoppkaniner i Västra götaland Ballong

Linn Is The New
10/2/16, 12:20 PM
#4

Just nu har jag 171 guldäpples hästar. Jag funderar på att sälja i paket, då vissa bara har guldäpple men inga som helst bonusar så som odödlighets sten eller liknande. Funderar på tio i varje paket, eller om någon är villig att köpa allihop.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Upp till toppen
Annons: