Annons:
Etikettallmänt
Läst 1250 ggr
Hells Angel
6/30/16, 5:01 PM

Junior Krösus

Hej hej! Öker chanserna att man får en Krösus ju mer juniors man har? Eller har alla bara 1 chans per månad? Liksom om man får 1 chans och har en junior, om man har 2 st, dubblas chansen då?

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Annons:
Hoseok
6/30/16, 5:27 PM
#1

Frågade min kompis som är mod på howrse och hon svarade att chansen inte ökar för att man har fler hästar. :)

Hells Angel
7/1/16, 3:47 AM
#2

Inte änns om man har fler hästar som heter "Junior Krösus"?

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Hells Angel
7/1/16, 3:47 AM
#3

Inte änns om man har fler hästar som heter "Junior Krösus"?

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Hoseok
7/1/16, 11:53 AM
#4

Nej,

Hells Angel
7/1/16, 1:41 PM
#5

Aww vad sorgligt

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Hoseok
7/1/16, 5:11 PM
#6

Jag tycker det är bra, för då har alla lika stor chans. :)

Annons:
Hells Angel
7/2/16, 6:12 AM
#7

Men jag tänkte om man typ skulle försöka gå tag på 4000 :( Då får ju dem som anstränger sig större chans :(

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Hells Angel
7/2/16, 6:16 AM
#8

Jag skriver denna fråga här också så ni slipper ha för många trådar, men jag fick uppdraget samla in equus tills du har "07271", har dem placerat 0:an fel? Menar dem 70 eller?

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Scorpio97
7/2/16, 12:18 PM
#9

#8 Dina equus ska sluta på 07271. Det går alltså om du har exempelvis 107 271e eller 5 207 271e.


//Jessie

Hells Angel
7/2/16, 2:14 PM
#10

Det borde finnas en tråd som heter "Snabba frågor - Snabba svar" eller nåt, där man inte får skriva reklam eller åsikter som kräver en diskussion, utan bara snabba frågor som bara kräver ett kort snabbt svar, visserligen skulle jag stå för 90% av frågorna, men man skulle slippa göra flera trådar!

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Zadeira
7/6/16, 10:15 AM
#11

#10 Finns ju forum direkt på Howrse att fråga i där sannolikheten att du får snabbare svar är större? Gå in på Socialt Nätverk -> Forum -> Spel så kan du ju fråga där också.

Hells Angel
7/7/16, 4:53 AM
#12

Tack!

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Upp till toppen
Annons: