Annons:
Etikettridcenter
Läst 986 ggr
Scorpio97
5/23/15, 12:05 PM

Tävling med hög svårighetsgrad

Jag har stött på ett litet problem. Jag lyckas nämligen inte få upp svårighetsgraden på mina tävlingar längre. På Trav och Galopp är det såklart enkelt, det är alltså dom andra jag har problem med. Har haft rosetter på alla, men nu har prestigen på Fälttävlan sjunkt pga låg svårighetsgrad :/

Är det någon här som har lyckats få 800+ i svårighetsgrad på Fälttävlan, Dressyr eller Hoppning? I så fall, skulle ni kunna typ PrintScreena så jag ser i vilken ordning ni har byggt banan?


//Jessie

Annons:
Hiro
5/24/15, 11:30 PM
#1

Vad menar du med 800 i svårighetsgrad? är det inte prestige eller krav på nivå? :o

Scorpio97
5/25/15, 8:32 AM
#2

Svårighetsgrad, alltså hur mycket färdigheter hästen minst måste ha i den styrande färdigheten för att kunna delta i tävlingen. Hur lätt/svår tävlingen är. Prestige kan inte vara över 100%. Vet inte vad du menar med krav på nivå? (:


//Jessie

Hiro
5/25/15, 8:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Nivå som krävs är vad jag syftar på ^^

Scorpio97
5/25/15, 8:36 AM
#4

Vad jag vet finns det inget som heter så? På tävlingssidan finns det inget sånt..? Men jag skulle tro att du menar samma sak som mig, alltså svårighetsgrad.


//Jessie

Scorpio97
5/25/15, 8:42 AM
#5

Aha, när man kollar på någon annans ridcenter står det "Nivå som krävs" istället för "Svårighetsgrad". Står svårighetsgrad överallt annars, lite mysko. Men det är alltså samma sak.


//Jessie

Hiro
5/25/15, 8:43 AM
#6

Det står "nivå som krävs" då man går in på sina tävlingar och kollar på dem, Starc´s Ridcenter är mitt och jag gick in och kollade

Annons:
Scorpio97
5/25/15, 8:47 AM
#7

Om man går in där man anmäler hästar till tävlingar, eller kollar på Ridcenter > Tävlingar utan att gå in på en tävling så står det svårighet eller svårighetsgrad. Kunde inte se bilden du lagt upp nyss, är inne på mobil med lite segt internet. Men nu är vi lite OT känner jag, det här löser inte riktigt mitt problem (:


//Jessie

Hiro
5/25/15, 8:49 AM
#8

#7 Sant, tyvärr är bara min galopp över 800

Upp till toppen
Annons: