Annons:
Etikettridcenter
Läst 674 ggr
[Belliszz]
7/24/16, 7:51 PM

Avsluta mitt Ridcenter men inte spelet

Kan man avsluta sitt ridcenter utan att restarta hela spelat?

Annons:
Scorpio97
7/24/16, 7:53 PM
#1

Nej, det går inte. Det gick förr, men nu är reserven (equusen) och förrådet ihopslagna så nu går det inte längre. Förr var det separata equus och förråd för ridcentret respektive profilen.

Varför vill du ta bort det? Du kan ju ta bort alla boxar och bara låta det vara om du inte vill lägga tid på det.


//Jessie

[Belliszz]
7/24/16, 7:54 PM
#2

För att jag inte köper pass inget. Och nu måste man ha pass för att tex har anställda mm. Och ingen hyr in sig. Ska jag ha sadlar och träns mm till alla hästarna blir de snabba pengar som försvinner

[Belliszz]
7/24/16, 7:57 PM
#3

Sen ställade jag in på västern ridning men jag vill byta inriktning

Scorpio97
7/24/16, 8:16 PM
#4

Anställda är inget krav, och det är bara det som kostar pass. Man kan få ett väldigt bra ridcenter utan att köpa pass (mitt center är topp på rankningen utan att jag har köpt pass för pengar, men får dock tag i ganska mycket gratispass).
Om man föder upp kor och gör utrustningen i verkstäderna kostar det inte så mycket

Men för att byta inriktning måste du tyvärr starta om hela spelet. Men du kan som sagt bara låta det vara om du inte är intresserad av att ha ett ridcenter.


//Jessie

Hiro
8/27/16, 8:26 PM
#5

Du behöver ju inte ha ett aktivt ridcenter? om du inte bryr dig om det händer ju ingenting

Upp till toppen
Annons: