Annons:
Etikettridcenter
Läst 581 ggr
Scorpio97
4/13/15, 9:08 PM

Söker inackorderade hästar till mitt center

Hej. Jag har ett ridcenter, som behöver lite fler inackorderade hästar. Färdighetsgränsen ligger på 2950 färdigheter, och problemet är då att dom flesta hästar som inackorderas är gudomliga (och deras färdigheter räknas inte in i prestigen).

Jag skulle därför bli jätteglad om någon skulle vilja inackordera en vanlig häst, helst med över 3000 färdigheter.

Centret har alla fördelar (linbädd, största boxarna, vattentråg, dusch samt all utrustning och mat). Lektionerna ligger just nu på 58e, men om någon bara inackorderar några bra hästar kommer det öka till 59-60e. Mitt center kostar bara 20e per natt.

Om någon har en unghäst eller föl som ska tränas upp så går det att få en boxplats då också. Kraven är då att hästen har över 2150 i GP, du tänker GrPr-träna den samt kan träna upp den innan nästa uppdatering (04.00 varje natt). I så fall får ni PM:a mig på Howrse.

Jag heter Jessie__999 (med två underslag) och mitt center heter Skorpioncentret


//Jessie

Annons:
[Torpedtass]
4/13/15, 9:26 PM
#1

Ett litet tips.
Kan vara svårt att fylla upp ett center med hästar som har 3000 i färdigheter då de hästarna är få, sänker du ribban får du större chans att få inackorderade hästar. 

Jag har 1000 på mitt ridcenter och det är alltid fullsatt.

Scorpio97
4/13/15, 9:35 PM
#2

#1 Jo, jag förstår det. Men då sjunker lektionspriset istället. Jag vill ha ett lektionspris på minst 58e för att kunna träna upp Grand Prix hästar. Sänker jag inackorderingsgränsen, så kommer den hamna på typ 40-50e. 

Dessutom förväntar jag mig inte att ha enbart vanliga hästar med över 3000 färdigheter, utan en del kan såklart vara gudomliga hästar (som tar upp boxar men inte påverkar prestigen eller lektionspriset). Men just nu har jag väldigt få vanliga hästar och därför tänkte jag kolla här.

Jag brukar också ha fullsatt när lektionerna ligger på 59-60e. Nu råkade jag slarva och glömde höja inackorderingsnivån, då sjönk lektionerna och färre inackorderar.

Men tack ändå (:


//Jessie

*~HamsterHamster~*
4/13/15, 10:54 PM
#3

Haha, får nog träna upp lite hästar xD

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Scorpio97
4/14/15, 5:28 PM
#4

Jag skulle dessutom blir jätteglad om någon med bra hästar vill delta i centrets tävlingar, så prestigen höjs lite (:

Och om någon försöker höja prestigen på sina tävlingar, så hjälper jag gärna till om någon av mina hästar har passande färdigheter.


//Jessie

Upp till toppen
Annons: