Förbättra forumet!

SÖKES MEDARBETARE

2015-03-06 12:13 #0 av: Anon

Någon som älskar Howrse, gärna sitter vid datorn och som är duktig på att skriva? Den får himla gärna bli medarbetare. Svara gärna här i tråden om intresse finns så hör jag av mig när det väl blir aktuellt. 

Sajtvärd på howrse.ifokus 

Anmäl
2015-03-06 13:44 #1 av: Kneko

Halloj! Kul att du skapat denna sajt, har själv funderat på det, men det har inte riktigt blivit av.
Jag spelar howrse till och från, har spelat sen 2012. Kan det mesta om spelet och älskar att skriva och hjälpa till. Jag är sajtvärd för en sajt och medarbetare för två sajter (varav en håller på att lanseras). 

Att jag skulle sitta vid datorn mycket är en självklarhet för mig. Är stillasittande pga personliga själ och sitter oftast mer än 12 timmar om dagen, så.. Ja. Jag är här! Hör av dig om det blir aktuellt. Lycka till med sajten. 

Anmäl
2015-03-06 18:32 #2 av: emistfield

Är också intresserad, spelat väldans länge och kan ganska mycket om spelet :D Att jag sitter för mycket vid datorn är väl det största och enda *host host* problemet jag har :)

Hör av dig!

MVH, Emilia :)

Sajtvärd för StarStable och Dvärgkaniner Ifokus

MVH, Esmeralda Glad

Anmäl
2015-03-06 20:45 #3 av: Anon

Tack för era svar! Jag hör av mig, tror ni båda hade funkat bra som medarbetare. Jag måste bara lista ut mer exakt hur det funkar haha :)

Anmäl
2015-03-07 00:20 #4 av: Kneko

Säg till om du behöver hjälp att lista ut saker, haha. :)

Anmäl
2015-03-08 18:27 #5 av: zimm

Skulle också kunna tänka mig att bli medarbetare jag har skickat ett pm till dej så du vet det. Är också bra på att skriva.

Medarbetare på

Star Wars

Anmäl
2015-03-08 18:30 #6 av: [WoopWoopTheSimmer]

Om du fortfarande söker medarbetare på forumet är jag lite intresserad. Har spelat i princip varje dag sedan 2009. I slutet på 2011 råkade jag radera mitt konto och fick börja om med ett nytt. Jag fött upp många raser inom spelet och är mycket erfaren av deras förmåga att prestera till det bästa. :)

Anmäl
2015-03-08 18:32 #7 av: Anon

Vad bra att så många hör av sig! Just nu tänkte jag vänta något bara för att se hur sajten utvecklar sig. Men jag hör av mig om det blir aktuellt :) 

Anmäl
2015-03-08 18:33 #8 av: zimm

#7 Okej

Medarbetare på

Star Wars

Anmäl
2015-03-09 00:02 #9 av: [Torpedtass]

Ställer upp om du vill. 
Spelat Howrse sen 2007, sitter vid datorn gör jag väldigt ofta och skriva kan jag.

"I will always be me but if me fails I will be I so in the end I will always be me"

Anmäl
2015-03-15 14:36 #10 av: Mysan_

Om det fortfarande skulle behövas kan jag ställa upp. Glad

Anmäl
2015-03-15 15:57 #11 av: StarShadowsReptiles

Hej Jag är en howrse nörd som spelar howrse alla dagarna
Spelade det innan husdjuren gick bort
Jag sitter mycket vid datorn alla dagarna
om du vill ha fler så kan jag ställa upp för medarbetare
mvh StarShadowsReptiles

Måne                                  ❝ Difficult roads often lead to                               Sol

beautiful destinations. ❞
Medarbetare på Vilda djur ifokus

Regnbåge                  Regnbåge

Anmäl
2015-06-07 18:10 #12 av: Stortroll

Jag ställer gärna upp om det behövs. Har spelat 1/2 år men spelar varje dag och skulle själv hävda att jag kan det mest nödvändigaste och bästa att veta. Ett undantag är att jag inte köper något för riktiga pengar!

Anmäl
2015-07-09 18:23 #13 av: Medaljjägaren

Är det lite sent att fråga om man kan vara med? Gillar howrse, är kanske inte så aktiv just nu, men jag är snart igång igen. (Jag glömde bort mitt lösenord, det var därför jag inte var så aktiv)

YEY, INSIDER!
Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.