Annons:
Etikettreklam
Läst 655 ggr
Anon
2015-03-05 21:01

Mitt stall

Kategorin "Reklam" tänkte jag att några kanske skulle gilla. Här kan ni göra reklam för era ridcenter, era stuterier eller kanske era hästar. Jag tänkte föregå med gott exempel och berätta lite om mitt stall! Jag heter då Marengo på Howrse och jag försöker föda upp Lipizzaners och Arabiska fullblod. Jag spelade Howrse väldigt mycket för några år sedan men jag slutade. Nu har jag dock börjat igen. Tyvärr har jag inte kommit så långt än men jag försöker i alla fall haha. Lägg gärna till mig som vän! :)

Annons:
[Torpedtass]
2015-03-09 00:39
#1

Heter Polarhorse på Howrse (skickat dig en vänförfrågan) och började spela Howrse 2007, startade då med rasen Akhal-Teke. Hade sen ett uppehåll tills jag vart sugen igen och starta på ny kula igen med Akhal-Teke, har kvar min första häst Diamond d' förste.

Först tänkte jag hålla mig till rasrent men det höll inte så just nu satsar jag mest på högsta GP oavsett ras. Föder även upp Åsnor och har rätt många samt enhörningar. Har även några gudomliga hästar som står och samlar damm, används när jag behöver dra in lite extra equus eller så.

Upp till toppen
Annons: